God morgon

Hej!
En liten update härifrån när vi ändå är uppe tidigt. Har inte haft nån riktig lust å skriva bara.
I måndags jobbade jag först till 17 ungefär, sen kom Hanna å vi drog en sväng på stan å käkade lite. Mysigt att göra nått!
Knatten sov hos farmor och farfar den natten då dagis va stängt på tisdagen, så när jag kom hem var det tomt, sånär som på Fredrik då, men han gjorde inte så mkt vässen av sig:)
Kort kort jobbdag på tisdagen blev det och jag kör lite på den stilen hela veckan, ingen idé å slita ut sig om man inte måste:), innan vi hämtade hem en efterlängtad liten.
Klockomställningen har gjort att vi har fått tillbaka våra kvällar å han somnar runt 18-18.30, att han sen vakna 5.30-6 gör inte så mkt, vi ska ju nästan gå upp då iaf. Skönt med kvällarna.
Å magen den växer så det knakar, det börjar kännas ordentligt och stramar i huden mkt nu. Dom röda vackra bristningarna börjar visa sig för mig igen, så nu önskar jag ännu mer att tiden ska gå fort.
Knatten va vaken en stund inatt så lite trött är jag allt, så nu är det dags å sätta på sig ett ansikte å dra iväg!
Puss å kram !


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :