Sådär

Då var mitt sista pass gjort för denna gång. Känns både bra och dåligt!
Bra för att det ska bli skönt å va hemma å vila min kropp, julpynta, baka, mysa och bra gå å dra lite innan det blir fullt hus här.
Å dåligt för att jag trivs på jobbet, tycker det är roligt att jobba och kommer sakna mina fina arbetskamrater!
Bra också för att jag redan imorrn tar med knatten å drar till Småland å hälsar på! Ska bli sååå roligt! Hem till mamma å pappa, men framförallt få träffa det nyaste tillskottet i min vänskapsfamilj! Ska bli så roligt å mysigt!:)
Som grädde på moset så kom vår nya vagn idag också. Har satt ihop den lite snabbt å den verkar kanon! Får väl se när vi ska fälla ihop å såna saker:) men den är snygg, praktisk och stoooor! Haha
Nu ska jag ta mig en dusch å skrubba bort allt hamburgerflöt, sen packa iordning allting tills imorrn innan jag slår mig ner för dagen!


KOMMENTARER


Va fin den va! Ha så mysigt med familjen o kör försiktigt! Ses vi när ni är hemma igen :) ❤

2012-11-26 // 21:23:23
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :