God morgon

Å visst kom det bebis igår!
En fin underbar liten grabb!
Grattis mina älskade fina vänner.
Så igår va jag gravid å känslig, haha. Å ännu mer bebissjuk. Längtar galet till min lilla nu också. Känns som om det var 100 år sen Mathias va så liten . Plus att jag har stora drömmar och förhoppningar om att få vara med om en förlossning på riktigt å känna alla dessa känslor alla känner.
Jag ber om det, snälla snälla låt mig åtminstone va vaken denna gång. Inte somna in, å så vips, ett barn varsågod.
Konstig känsla!
.
Nu är det dags å kliva upp å starta dagen.
Ska in å väcka å pussa på min grabb lite innan vi beger oss till dagis!
Ha en fin dag mina vänner!


KOMMENTARER


Malin

Åhh bebbe...Ebbe.....

2012-11-14 // 06:02:20
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :