Fredag

Å äntligen fredag!!
Hemma tidigt, lekt med knatten massa och han har både varit underbar å en djävul. Mitt tålamod är kanske inte på topp, men samtidigt så provocerar han å testat alla gränser som går just så. Så lika underbart som det är å vara med han, lika jobbigt är det:)
.
Idag vankas annorlunda fredagsmys för mig. Jag ska nämligen ut å käka på restaurang tillsammans med min fina grupp av assistenter.
Inte ofta jag äter ute alltså, så ska bli väldans trevligt!
Hoppas jag orkar några timmar iaf innan jag åker hem å stupar i säng å låter ungdomarna fortsätta på stan ;) haha


KOMMENTARER


Anonym

Ploppa ut den där godingen så du kan vara med och ta några glas! ;)

2012-11-16 // 17:25:45
Linda

Ploppa ut den där godingen så du kan vara med och ta några glas! ;)

2012-11-16 // 17:26:03
Linda

Ploppa ut den där godingen så du kan vara med och ta några glas! ;)

2012-11-16 // 17:26:03
Linda

Ha ha ....ska han bara ligga där i soffan ?

2012-11-16 // 19:05:09
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :