En liten tant

Det finns en fröken på Mattes dagis som verkligen verkar avsky mig. Jag har försökt hela tiden att strunta i det, eller tro att jag bara inbillar mig, men det går inte längre.
Detta är liksom i stort sätt ifrån dag 1 och jag kan inte förstå varför?!
Det är liksom ingenting som vi gör fel med Matte eftersom hon smörar för Fredrik...
Hon snäser och är otrevlig och ifrågasätter mig. Vad jag än frågar så är det besvärligt och hon hälsar knappt när jag kommer.
Det är en himla skillnad emot dom andra som är jättetrevliga och tillmötesgående.
Jag, och vi, sköter allt som vi ska med tider, märkta kläder, sjukdomar osv. Och när vi satte i ett sorts kvartsamtal här för ett tag sen så frågade jag hon vi satt å prata med som är Mattes ansvarsfröken eller va dom kalla det,  om det är någonting vi gör fel eller så men hon sa att hon, liksom alla andra tycker att allting fungerar jättebra.
Så helt enkelt, den här lillla tanten har verkligen någonting emot mig personligen!
Får se om jag kan hålla käften eller om jag nästa gång hon snäser av mig säger någonting.
 

KOMMENTARER


Usch vad jobbigt för dig :(

2012-11-22 // 09:26:39
Sara

Är det Monika ?

2012-11-23 // 06:33:27
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :