Tidig morgon

Ja idag har vi varit vakna sedan 5,20 då Matte vakna.
Men jag förstår honom, när jag gick in på hans rum imorse så visa termometern 27,4 grader.
Klart att det inte går att sova i det. Och då hade de varit öppet och nerdraget vid fönstret hela natten.
Vi måste fundera ut en lösning på detta...
När han kom in till mig så klunka han nått extremt med vatten, klart han va törstig.
Men hur gör man? Hur gör ni?
Jag kan ju knappast ställa en vattenflaska vid sängen för den skulle han ju bara leka med å hälla ut ju. Eller kasta iväg å stå å skrika.
Tänker mig nått liknande man har till hamstrar, vad tror ni om det?=)

KOMMENTARER


Det skulle vara nå :) Du får komma på en bra design och lösning och ta patent på :)

2012-05-25 // 11:23:07

haha smart idé ändå!

2012-05-25 // 23:38:58
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :