Seg

Ja fy vilken resa.
Först då 1 timme försenat från start. Ringde sj och fick förvånandsvärt smidigt en ny resa bokad med bara 1,5 timmars försening vid slutstation, kändes ok.
Åkte till Katrineholm, byte där till Norrköping. Väl i nkpg så fanns inte tåget som var på min biljett så hoppade på ett annat tåg som också skulle till Linköping som var min nästa station. Hörde då att det tåget jag skulle åkt med var massa försenat så tur att jag chansade å hoppade på detta, och tur att inte kontrollant kom=)
Väl i Linköping fick jag snabbt reda på att mitt tåg va inställt (Seriöst?)
Fick då sätta mig på en skvampig buss som skulle ta mig till Västervik.
Där ifrån sen ytterligare en försenad buss som tog mig till Ankarsrum och väl där hämtade min pappa upp mig.
Han var i tid iaf:)
Så min resa började från huset 13.15 och jag är för en stund sen bara hemma på plats. Lite käk, en dusch och sen rakt i säng.
Klockan ringer 04.30 imorrn!
Godnatt!

KOMMENTARER


Urs vilken otur du haft! Men hoppas du får en bra dag imorgon!:)

2012-05-31 // 21:18:36
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :