Öppna.

Idag har hela dagen spenderats ute på olika platser.
Först öppna förskolan på baggängen, sen en promenad och lunch på stan. Sedan blev det öppna förskolan inne i stan innan vi åkte hem å lekte i trädgården, badade bubbelbad med galet mkt bubblor jag å knatten å sen somna han på stört.
Gnällig är han idag med, å jag har bytt en hel del blöjor med. Plus att han bara sov 40 min idag så det var inget gulligt gnäll nu på kvällen, nä usch va jobbig han var.
Imorrn ska dom äntligen börja bygga härute, massa försenat såklart. Men imorrn kommer grävmaskiner å grejer från 07 så vi drar till Örebro vi. Det blir nog bestämt lek och buslandet, var länge sen nu.
Sen på torsdag drar jag, äntligen! F r o m nu gillar jag denna vecka!
Nu ska jag äta vindruvor, vilket känns som viktigt fakta för er.
Och inte ens en bild har jag å bjuda på....

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :