Fullt upp

Sorry för den dåliga (värdelösa) uppdateringen de senaste dagarna, men jag har faktiskt inte haft tid.
Det har varit massa styr i trädgården och städande inne, varvat med barnpassning, lek och jaga runt på han.
I lördags var Ia, Lova och Jimmy här hela eftermiddagen, kvällen och natten.
Det var grillning och Eurovision, god mat och dricka.
Lova och Ia sov över och var här en stund på förmiddagen, sen åkte vi direkt å hämtade Fredriks faster som varit hos oss sen dess + att Fredriks föräldrar var här igår med.
Nu har fastern nyss åkt iväg med Fredriks mamma och knatten ju har har tagit en promenad å käkat lunch.
Nu ligger han å sover och jag tänkte dejta soffan ett tag, är helt slut!
En trevlig helg helt enkelt!
Imorrn är det vardag igen...
Lite kort har jag iaf.

Häftig gräsklippare



Såhär hittade vi barnen i köket efter att vi tyckte det varit tyst lite för länge, sittande på golvet och bara moffa kex å slita ur alla våtservetter som fanns, haha




Nya grejen som han aldrig tröttnar på är detta, bli runtdragen på bilarna han har. Bästa som finns!

.
Nu ska jag försöka få ordning här igen=)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :