En vädjan

Våran dator har ju som bekant varit på lagning nu ett tag (över en månad)
Idag fick vi tillbaka den.
Som tur är så gick det på garantin
Som otur är så gick inte våra bilder att rädda=/
Å jag som skulle vara så duktig å dubbelspara bilder vi tog så vi aldrig kunde bli av med dessa. det gjorde jag också, fram till september 2011. Framkallat en del bilder har jag gjort fram till nyår men efter det, helt tomt.
.
Så nu ber jag er, mina kära läsare, är det någon där ute av er som har några bilder på Matte, våran familj eller situationer/platser vi varit vid?!
Skulle ni i så fall kunna mejla mej dessa bilder?
Alla bilder från nyår och framåt är jag väldigt intresserad av, men även innan detta till september som sagt.
Jag är världens klantskalle (ja jag, för enligt Fredrik är det mitt "jobb" å fixa detta;))



(Mamma å pappa, era bilder går jag igenom när jag kommer hem)

Tack på förhand från årets klantskalle 2012

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :