Underbara helg

Ja vilken härlig helg vi har haft.
Underbara Rebecka och David på besök har vi haft. Helt underbart! Det är först när man träffar sina goa vänner som man förstår hur mkt man faktiskt saknar dom! Tur att vi ses snart igen!
Underbart väder vilket har gjort att vi börjat lite ute i trädgården.
Promenader, vin, spel, god mat, gott sällskap, fint väder, ja vad mer kan man begära?!
Att jag sedan har en sjuk son är en annan femma. Han kämpar på men denna envisa hosta som inte vill ge sig är hemsk. Hosta och slem som framkallar kaskadspyor gång på gång, stackarn!
Hoppas han e bättre imorrn.
Nu sover han iaf och jag hålller på å fixar lite käk till honom, sen blir det soffan.
Veckan är för övrigt helt oplanerad.
Jag vill umgås med folk hela veckan och går gärna ut i helgen, så om ni har tid, förslag eller nått sånt å komma med så hör gärna av er till mig så ses vi:) Är öppen för de allra flesta förslag......:)
.
Har jag sagt att min son är finast i världen?

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :