Soool!

Sol, sol och riktig vår har det varit här idag.
Knatten har mått mkt bättre under dagen så vi fick en långpromenad i det fina vårvädret, annars höll vi oss inne å lekte.
Vi gav oss iaf iväg till Freja ett par timmar å fira stora tjejen som fyllde år. Och som vanligt har jag inte tagit kort, är sämst på det!!
När vi kom hem käka knatten, sen kom Fredrik å jag gav mig ut å sprang igen (heja mig)!
det går tungt, men nu ökar vi på längden lite varje gång så kan vi öka farten sen.
Å för å sätta lite press på mig själv såå sätter jag upp milen som mål igen, senast 1 juni ska jag pressa mig igenom milen är det tänkt, nån som ska med???
.
Laga mat, äta mat, söva barn och nu soffan. Börjar man se ett mönster måntro?=)
Fast nu ska jag inte sitta kvar utan det blir lite fix här hemma, sen kl 21 är det tv time för då är det Biggest loser igen!
Imorrn är det Karlstad som gäller på dagen med Ia och Lova, vi ska besöka barnmässan och se vad det har å bjuda på.
God kväll!

KOMMENTARER


Annika - drömmen om 11 barn http://nilssonpettersson.blogg.se/

Dagens bloggtips ligger uppe och därmed också anmälan för morgondagens inlägg! Passa på att anmäla dig direkt om du inte vann någon av dagens platser:



http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-bloggtips-ny-omgang.html#comment

2012-03-22 // 20:57:37
Vindahl

Jag vill!!:)

2012-03-22 // 23:13:25
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :