Mysdag

Ja idag har vi haft en riktigt mysig dag jag och min lilla pojk!
Imorse gav vi oss iväg till öppna förskolan och lekte massa med alla andra barnen.
Stannade fram tills lunch då Matte gav upp och somna under tiden jag la ner honom i vagnen.
Så vi traska runt på stan och inhandlade lite till Mattes 1-årsdag som faktiskt snart infaller.
Massa lek hemma, promenader och en massa gå-träning.
Senaste veckan har han gått framåt med stormsteg. I fredags tog han sina första staplande steg och nu släpper han mer och mer och har idag gått ett 10-tal steg flera flera gånger.
Skitkul å se!
Härligt dag med mitt barn helt enkelt som jag avslutade med att laga gulaschsoppa och var ute å sprang en runda!
.
Här är dagens bild på min lite knäppa son!:)
HAHA!
.
Dagisplats har vi sökt idag med, så nu har vi det gjort.
4 månader kvar till dagis, känns så lågt borta, men ändå så nära!

KOMMENTARER


Annika - drömmen om 11 barn http://nilssonpettersson.blogg.se/

Vad kul att du var med i dagens bloggtips! Två bloggar är utsedda och presenterade på bloggen. I samma inlägg är även en ny omgång startad. Imorgon länkas ytterligare två bloggar framför 2000 läsare!



Direktlänk: http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/march/dagens-tva-bloggtips-ny-omgang.html#comment

2012-03-20 // 21:31:25
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :