Ganska lugn dag

Ja en lugn å bra dag blev det!
Ia och Lova kom hit å sällskapa lite ett par timmar. Ville inte ge oss ut, så skönt att dom kom en stund.
Ia är en underbar människa, jag är så glad att ha henne här så det är inte sant! Skönt å ha nån att "dela vardagen" med när karlarna jobbar!
.
Lite tvätt och lite barnmatslagning har det blivit utöver det!
Nu ska jag bara portionera upp maten jag gjort sen blir det soffan hela kvällen.
Final i Biggest loser ikväll ju! Weii!
Har även gett mig själv mobilförbud idag. batteriet dog och jag har skitigt i å ladda den på flera timmar nu.
Sjukt hur beroende man är av telefonen. Men ganska skönt å ha den avstängd ibland också.
Imorrn är det fredag, å sen ska vi ha familjemys hela helgen. Inga planer alls!
.
En väldigt go och glá nyhet från en kär vän gjorde min dag!<3

KOMMENTARER


O Du är underbar min fina!! <3

2012-03-29 // 20:48:13
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :