Solig dag

Idag har varit en sån där bra härlig dag igen.
Igår sov Matte bara 30 min på dagen så jag fick han tidigt i säng igår, han somna redan 18.15. Skönt ttyckte jag som va själv hemma, men var medveten om att det kunde bli en tidig morgon.
Men chi fic jag.
Jag vakna 8,30 och hörde inte ett ljud. Gjorde mig i ordning och gick in till han, å då låg han där å morna sig å hade precis vaknat. Gullet.
det finns typ inget sötare än en glad nyvaken unge. Å alltså en natt på 14,5 timmar utan en ljud. Trött? Antagligen.
Meeeeen (det finns alltid ett men) eftersom natten va så lång så ville ju grabben absolut inte sova middag idag.
Men (igen) va gör väl det när det är en pigg å glad bebis man han runt lunchtid.
Hela morgonen å fm spenderade vi ihop men Ia och Lova som äntligen va frisk. <3
sedan vid 12 skulle vi möta upp Jossan å sanna för lunch.
Det blev en trevlig lunch och en del catch up. Jag saknar dom å tycker att det e galet tråkigt att dom flytt kga.
Efter lunchen blev det en sväng på Max också innan Matte och jag åkte hem
I bilen hem därimot hade tröttheten ingen lag längre. Då han slog igen sina blå va klockan strax över 15 så han fick sitta kvar i bilen å sova tills han vakna tänkte jag.
Å han tänkte att 40 min blir bra sen vaknar jag, perfekt!
Pappan kom hem å vi drog iväg å faktiskt käka sibylla till middag idag. Ibland får man det. Sibylla är perfekt på det sättet att Matte kunde ju käka mos å köttbullar han medans vi flöta.
Väl hemma därifrån så har vi lekt som vanligt i trädgården och sedan somna han som vanligt runt 19.
Sen dess har det målats å skurats på altanen för å få det klart till midsommar.
Å nu när det är klart för dagen å fick man sätta sig ner.
Imorrn blir det mer måla och förhoppningsvis ännu mera fint väder!
Tack kära vänner för idag, mera sånt, mera sånt!!!

KOMMENTARER


Anonym

Tack själv för en supermysig dag! Och han är sååå söt den där Mathias :)

2012-06-20 // 22:12:29
Anonym

Vi får ta och ses fler gånger i sommar, alltid lila kul att träffa er :)) kram!

2012-06-20 // 23:33:20
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :