Intresserad?

Jag vet inte, men jag kan irritera mig ganska mkt på folk som lägger ut tvåsiffrigt med posebilder på sig själva varje dag.. Nån gång ibland är ju trevligt å se men att se posebilder på en å samma person flera gånger varje dag, varför undrar jag?!
Va söker man?
Bekräftelse?
Visst jag lägger ut mkt bilder på Matte varje dag, här bland annat. Men det är för att jag tror (vet) att folk son läser min blogg vill se honom å va vi har för oss om dagarna..
Att folk lägger ut bilder på sig själva i olika situationer eller va dom gör tycker jag e skoj, men som sagt, posebilder framför spegeln hela tiden, njaaa..
Men smaken är ju som baken, jag är i vilket fall inte intresserad!


KOMMENTARER


haha, känner mig liiite träffad här ;) kände själv att det blivit lite mkt bilder på mamman i min blogg men tänkte att jag skulle variera lite och inte bara ha bilder på emilia i tusen vinklar, min kaffekopp när jag äter frukost och sådäär.. men går tillbaka nu och ser att det mest är bilder på mig haha! men tar åt mig (positivt) så ska variera lite mellan allt :D söööt mathias är förresten :):)

2012-06-11 // 23:41:23

Kan inte mer än hålla med!

2012-06-12 // 07:35:05
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :