Helgen so far

Igår va en dag som gick i ett. Och jag har som sagt svårt att uppdatera. Fattar inte varför det inte funkar?!
Efter en förmiddag som betod av hushållssysslor och handling med knatten i släptåg så var det riktigt skönt att komma hemifrån lite.
Jag och Hanna var i örebro å shoppa lite.
Blev lite nya kläder, smink och en stor fin matta till altanen!
Hemma igen vid halv sex ungefär å då hade Fredrik redan besök här som stannade hela kvällen så det blev grillat å fotboll såklart.
Så idag är jag aningen trött då det blev sent igår, men knatten vakna lika tidigt som alltid:)
Så idag har vi inte gjort många knop alls.
Väckte Fredrik vid 10, sen käka han frulle å sen sov han igen:)
Matte å jag sysselsatte oss själva, med hjälp av zeke då:)

.
Efter förmiddagens regniga väder så stämde ordspråket efter regn kommer solsken in perfekt och eftermiddagen har visat strålande härligt väder.
Så vi har styrt ute nu ett tag och käkade glass i solen.
Matte fick slutet på en pinnglass själv. Och oj vilken grej:)

Nu är mina grabbar på promenad och jag fick en stund för mig själv.
Ikväll blir det grillat också (såklart) och antagligen en tidig kväll!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :