Helg

ja jag vet att jag är sämst på å blogga på helgerna.
men som jag sagt innan, suget till å skriva finns inte lika mkt just nu, å speciellt inte på helgerna.
Vi får se om det kommer tillbaka snart, annars får ni nöja er med en bild å en rad text varje gång:)
Helgen har varit som vanligt, rätt lugn å skön.
Skit väder, men lite utomhus aktiviteter, trädgårdsarbete och promenader har det allt blivit.
Hälsade på Hanna en snabbis igår och idag hade vi svärföräldrarna här en stund.
.
Nu har vi för en stund sen tryckt i oss en skitgod kycklingpaj och jag har redan krupit ner i sängen. Tänkte mig en film i lugnan ro innan natten.
Imorrn är det vardag igen, och denna vecka startar jag med att åka hem till Carro å Freja.
Hoppas på en bra dag där, sen får vi se vad som händer helt enkelt.
.

En bild från förra veckan i lekparken.
Fina barn!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :