En bra söndag

Dagen började väldigt bra.
Fredrik gick upp vid 7, Mathias vakna inte förrens 8 och jag blev väckt vid 10!
Så länge var det länge sen jag sov. Och med tanke på att jag somna runt 23 igår så var det nog välbehövligt med några extra timmars sömn.
Så förmiddagen blev kort för min del. Upp å dricka kaffe bara innan vi drog iväg till Cheapy och handlade brädfodring till fönstrena och åkte å hämta verktyg hos svärföräldrarna.
Hem igen å sen skulle knatten sova middag.
under tiden han sov så målade både jag å Fredrik för fullt och det börjar likna nått:)
Bilder på verandan kommer när den är klar.
Eftermiddagen har vi ägnat åt lek och ett besök av svärföräldrarna igen som kom med blommor att plantera, rabarber  å fika. Perfekt avbrott.
Sen skulle vi ge oss på denna brädfodring, självklart skulle Matte hjälpa till.
Hur härligt är inte detta kort?=)


.
Som ni förstår så blev det inte så mkt gjort med honom i hälarna hela tiden så nu sover han och Fredrik styr med detta.
Och från och med nu så vet vi också att Mathias han sova i ljud, för sover han så mkt som det bankar å låter just nu så sover han för allt.
Själv mumsar jag rabarberkräm som jag gjorde förut, kanongott blev det!
.
Och fick återigen en massa kort som jag inte sett. Å vad jag älskar bilder!!






KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :