27/6

Hej Charlotte heter jag och jag är verkligen sämst i världen på att ta kort just nu.
så återigen finns inga bilder från dagen, tyvärr!
Ia och Lova kom hit imorse å vi hade samma mys som alltid.
Sen vid lunch ner till stan så barnen skulle sova å vi käka lunch. Lova somna men Matte vägra.
Såå han var med på lunchen, på stan och på fikan vi tog efteråt.
Jättemysigt med en dag på stan. Ett stort plus att det är Karlskogafesten idag, vilket ger massa folk, marknadsstånd, artister osv. Loreen är en av dom som besöker kga idag. Liiiite tråkigt att man inte tog sig ner ikväll, men men.
Först på vägen hem från stan 14.45 somna Matte. 15.10 tyckte han att han skulle vakna igen.
Men vi klarade eftermiddagen iaf.
Farmor var på besök och han tog ett långbad. Sen körde han järnet en stund innan han blev kanontrött. Med all rätt.
Så han somna strax före halv sju.
Bra dag iaf.
.
Och bara för att inlägget inte ska bli bildfritt så får ni nu se den första bilden som togs på mig och Matte ihop. Första gången jag såg han när jag precis vakna upp<3
Plutten!
Lite skillnad från idag=)

KOMMENTARER


Vilket mys kort :)

2012-06-28 // 14:17:32
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :