På väg hem

Nu sitter vi på Arlanda igen!
Flyget gick bra å knatten sov sig igenom nästan hela resan igen..
Nu väntar vi på tåget som om ca 1 timme tar oss emot Sthlm och sedan vid halv fyra går tåget hem..
Ska bli skönt å komma hem å träffa min man, medans det är ledsamt att lämna min kära Emma igen:(
Hoppas på smärtfria timmar på tåget för att jag är aningen trött!
Inte pga matte som återigen hade en bra natt, det tåls å se nu om detta fortsätter hemma, jag hoppas det!
Mat på natten är iaf ett minne blott!
.
Förresten så hade Matte förut tappat sin älskade snuttefilt utan att vi märkt det i kön när vi skulle köpa käk. Så när vi satt å åt så kom personalen å fråga om den tillhörde oss då dom hittat den! Å gudars vilken tur alltså, annars hade det blivit liv! Vilka snälla människor det finns!
Nu ska vi fortsätta vänta, ciao!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :