Lite nytt

Slängde ihop en ny design lite fort sådär då det upptäcktes att det ej gick kommentera på den förra å jag fatta inte varför.
Detta kanske inte är det snyggaste jag fått ihop men det funkar just nu:)
Tryck f5 så ser ni min nya hajkontajkon design:)
.
Med detta vill jag också meddela att det återigen funkar att lämna kommentarer, så nu är det bara kommentera på!
Skulle vara roligt att få veta vilka ni är där ute å stalkar mig varje dag:)
Nu ska jag krypa till sängs med min man å börja kolla på en ny serie som Ia föreslagit, så nu hoppas jag den e bra:)
Natti natti!

KOMMENTARER


Va kul att de funkar igen:) måste kolla in den nya designen sen oxå på datorn.

Vilken serie blev de?:)

2012-01-28 // 08:45:32
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :