Känsliga läsare undanbedes

Ja fy fan vilket dygn det har varit..
När vi va på Marieberg igår så började jag må illa. Tänkte att jag va bakfull å att det var därför.
Mär jag kom hem så kaskadspydde jag flera gånger och detta fortsatte hela kvällen och hela natten.
Så jag har sett ut såhär det senaste dygnet
.
Fy fan så äckligt. Flera gånger inatt så har det varit bråttom så att jag sladdat ut i hallen för å hinna slänga mig över toaletten.
Fredrik är hemma med Matte idag, jag är alldeles för svag å mår för dåligt för å ha han. Han har förresten haft värdens kanonnatt å somna 20 igår å vakna 08 utan att ha varit vaken en enda gång inatt, inte ens nappen. Kanon.!
Nu har jag iaf försökt få i mig lite vätska då huvudet dunkar av vätskebrist. Även lite fil har jag försökt svälja ner, så nu är det bara vänta å se om det kommer mera. Jag hoppas verkligen inte det! Jag hoppas att det är matförgiftning från det jag åt igår, men det lutar väl åt att det kommer mera idag!
Jaja, vi får se vad som händer.
Min dag kommer alltså inte alls va så trevlig idag:/

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :