Det va norrlandsluften

Gårdagen gick bra, sista biten på tåget va segt men det gick bra.
Vi va hemma strax före sex och innan klockan var sju hade jag börjat tvätta, vattnat blommor, packat upp allting, skrivit mat å handlingslista, gett knatten mat å hoppat i duschen.
Det gäller liksom å va effektiv föör å sedan kunna slappna av:)
Knatten somna runt åtta och vaknade ett par gånger å bara grät. Vet inte vad det va men sedan vid 01 fick jag inte honom å sluta. Inget gnäll, utan gråt.
Så tog in han till mig och sen sov han där till och från. Mkt vända å vrida å dragande i han så han skulle ligga still.
Natten har alltså inte varit så bra, inget mat dock, för det har jag bestämt mig för. Men ändå, jag är jättetrött.
Det verkar som om det var norrlandsluften som fick han å sova perfekt. Ska nog överväga att flytta, tror det är värt d:P
Tvingade kvar Matte i sängen till 08.30 så nu har vi precis gått upp å klätt på oss.
Nu ska jag bara hinka några koppar kaffe, sedan ska jag ta mig iväg till öppna förskolan en stund. Blir lite sent, för jag måste ju gå, men en stund iaf!
Så nu är det Godmorgon vardag!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :