Äntligen

Så där ja, äntligen soffan!
hela dagen har gått i ett så nu när jag slog mig ner i soffan så kände jag i hela kroppen hur mkt jag gått å stått idag!.
Men nu har jag iaf mat gjord till knatten för en lång tid framöver, skönt å ha det avklarat.
Det jag gjorde var detta:
  • Exotisk köttgryta med pasta
  • Pasta och skinksås
  • Lax med potatis och krämig sås
  • Fiskgratäng
  • Korvstroganoff
  • Kycklingrisotto med banan
.
Vi käkade pannkakor till förut, gjorde blåbärspannkakor till Mathias. Han grina illa åt det så det fick jag äta upp själv. Va ju svingott, fattar inte va han grina för:P haha
Tycker inte alla barn om pannkakor?
.
Jag har även färgat tillbaka mitt hår mörkt idag. Sitter lite rött kvar men så får det va, iaf en så länge.
Avslutade all matlagning med att göra en laxsallad med hovmästarsås till mig å min man, det va smaskens det!
Nu sitter vi å tittar på BL och dom har frestelse med semlor, jag e sååå sugen på semlor!
Ge meeeej!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :