Trötter

Jag har ju typ ingenting att skriva om så ursökta för dålig uppdatering och ointressant läsning, men jobbar mest.
Igår gick vi å la oss både jag å Fredrik vid 20.15 å slockna innan nio, trötta föräldrar!
Men tur det, för 03.20 tyckte knatten att han va färdigsoven, vi krångla strax över timmen och sen sova vi 1,5 timme till, sen giick vi upp, väldigt trötta!
Hela dagen på jobbet, hemma efter 17, lekte med knatten, laga mat å dö i soffan.
Det är så dagarna är just nu visst.
Det lär nog ta ett tag tills man kommer in i det livet när man inte är van, antar att jag kommemr komma in i det lagom tills jag ska gå hem igen, å då istället bli superuttråkad för att jag har så mkt tid, haha!
Nä men längtar tills då så jag får lite mer tid igen, saknar mina fina vänner!
Nu ska jag ge Sofias änglar ett försök, alla säger ju att det är så bra, så måste se det en gång tänkte jag!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :