Söndag

Mathias sov hela natten inatt. Han tyckte dock att natten va slut vid 06, å jag höll inte med.
Försökte få honom å ligga kvar men det var omöjligt så strax före sju var vi nere.
Jag va vid det laget knappt vid medvetandet så trött kände jag mig, somna inte förrens 01 igår.
När karln kom hem har jag ingen aning om. Antagligen ganska sent eftersom han ligger halvt medvetslös där uppe just nu!
Jaha, å va händer idag då? Inte ett skit!
Har startat dagen genom å sätta mig själv i hushållssysslor med tvätt, disk och plock.
Så snart jag har fått i knatten lite frukost så drar vi nog iväg till maxi å handlar så får han sova ifred karln.
Söndag runt 09, tror det är någon mer är jag å pensionärer där då?=)
Sen blir det nog lite barnmatslagning och lite vanlig bakning.
Nästa helg är det jobb å helgen efter det är det min tur å må som honom söndag morgon!
.
God morgon!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :