Öronbarn?

Idag blev det en kortare dag på jobbet och jag hämtade hem min son redan runt halv fyra.
Skönt å få va lite med honom.
Han hade inte sovit eftermiddag så jag antog att han skulle somna i bilen hem, men icke. Inte heller hemma på soffan. Så vi struntade ju den idag. Badade och myste istället:)
Han har fortfarande feber och verkar ha jätteont i ett öra så imorrn så tar vi honom till barnmottagningen för å se om han har öroninflammation igen, det verkar inte bättre.
Är det ett öronbarn vi fått måntro?!
Knatten somna strax efter sex, trött som han va såklart.
Så vi har precis ätit gott, bakad potatis med kassler/fetaoströra, in i ugnen,
voila!
.
Kokat nappar, nappflaskor och tvättat snuttefiltar
Nu tar jag en tidig kväll å gosar ner mig i soffan!
Imorrn är det jobb igen, sen ska jag tillbringa helgen med min fina familj!

KOMMENTARER


Annika

Hej! Hoppas han kryar på sig!

Skulle du inte vara hemma till aug?

Svår omställning det där att vara ifrån sin lilla pusselbit. Jag vet.

Kämpa på :)

2012-02-16 // 21:05:36
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :