Jobb jobb å jobb

10 timmar på jobbet, sen hem å ha besök av kära Daniel och Sofia! Himlans kul att dom kom en stund, blir alldeles för sällan:(
Nu lite mat i magen precis och resten av kvällen ska jag spendera i soffan å försöka sova lite. Ska nämligen in å jobba inatt igen och sen upp imorrn å jobba, puh! Nästan lite onödigt mkt kan tyckas, men denna helg finns inte de orden, skulle kunna vara där hela tiden. Och hittar man inte folk som vill in å jobba så gör man det själv! Och så länge jag ställer upp å jobbar å hjälper andra på bästa sätt jag kan så får man tillbaka det genom att folk ställer upp för mig:)
Det är ju ändå bara en helg, inte ofta man kör så mkt, kan va gött å ladda ur lite ibland:)
Längtar dock redan till nästa helg, för då ska jag vara ledig!!


KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :