Igång

Idag har varit en bra dag. Trots den dåliga nattsömnen så kände jag mig ganska pigg.
Jobbet har gått bra hela dagen och jag känner att jag har fått mkt gjort.
Kom hem strax efter 17, möttes av en strålande glad bebis, helt underbart!
Bytte om och gav mig ut å sprang. Nu finns det inte längre några undanflykter till å inte göra det då det är barmark å jätteskönt ute. Och det var verkligen skönt å springa. Så fort jag började kände jag hur mkt jag saknat det och hur bra jag mådde, ännu mera glad blev jag när jag kände hur "lätt" det gick. Trodde det skulle gå tyngre men en positiv överraskning är alltid bra:)
Hem å duschade, badade med knatten, å lekte med lilleman en stund innan han gick till bädds och jag har nu precis lagat mat.
Det blir kokt potatis med falukorv i pepparrotssås, mums mums!
Så, dags å äta å sen blir det soffan för hela slanten.
.
Dåligt med bilder nu, jag vet att det är skittråkigt å bara läsa. Men blir inte så många tagna just nu.
Men här har ni en gammal på pojkarna i mitt liv!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :