Idag

Dålig uppdatering idag. Men har hållt på hela dagen.
Först upp med knatten och iväg till farmor imorse. Sen raka vägen till Örebro för möte hela dagen.
Hemma runt 17, lek å bus med knatten, laga mat, mera lek å bus blev det eftersom knatten inte behaga att somna förrens nu. Så nu hoppas jag på sovmorgon imorrn, hoppas kan man ju alltid:)
Det blir att börja jobba sent för mig imorrn och sluta tidigt för Fredrik. Vi gör skiftbyte med knatten runt halv tolv, så får man lösa det ibland.
Hela helgen blir det iaf jobb för mig, så räkna inte så mkt med mig här!
Det kommer bli en fullspäckad helg med sportov, löning och familjehelg.
Jag hoppas folk är sugna på burgare för jag e taggad!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :