En skön dag

Ja en bra dag har det varit. Och effektiv.
Innan klockan var 10 hade jag hunnit (ursäkta vardagspratat) tvättat å hängt 2 maskiner tvätt, diskat, plockat in din, vattnat alla blommor, städat toaletter, varit å storhandlat och plockat in allt detta hemma. Kl 10!
Ibland är det bra att komma upp i tid:)
I örvigt har det varit massa lek med en go å glad bebis, promenad i det fina vädret med lilla familjen, lagat mat till Matte, badat med Matte och sist men inte minst har jag bakad semlebullar som jag imorrn ska göra semlor av å ta med till jobbet tänkte jag, fettisdagen å allt på tisdag ju!
Bullarna verkar ha blivit bra, stora, men bra. Hoppas att slutresultat blir det me!
Karln är nu iväg å hämtar mat, ja vi ska synda idag. Dock så blir det sallad för mig, men hur nyttig är egentligen en sallad med kebab, sås, bröd, you name it. Men ordet sallad smälter åtminstone finare i munnen är pizza..
Imorrn är det jobb igen, blir en lång dag på jobbet då Fredrik är ledig....
.
Satt å titta på bilder nyss, på min lilla lilla bebis.
Så liten han va.
Är det ok att redan vara nostalgisk trots att det bara är 10 månader sen?
.

KOMMENTARER


Lillskrutten!! Så fin <3

2012-02-19 // 22:11:45
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :