En bra dag

Efter mys med familjen hela förmiddagen begav vi oss åt olika håll.
Karln iväg på hockey å galej och jag ner till stan för å träffa Ia och Lova. Mat å fika på café ekeliden blidde det å ca 2 timmar ihop iaf, alltid nått.
Hem, i med mat till knatten, sen fick jag besök.
Efter itag av mat och efterrätt som va jättegott så sitter nu mitt trevliga sällskap Carro å jag å degar ii soffan.
Hon med Freja i armarna å försöker få henne å sova å jag här:)
Knatten sover sedan ca 2 timmar tillbaka, hoppas det blir en lugn natt.
Nu hoppas vi Freja somnar också så att vi kan återuppta den oerhört viktiga matchen i det så komplicerade spelet "vem där"?
Den som vinner är bäst!
Trevlig lördagkväll på er där ute!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :