Värmen?

Vart är de 23 grader, strålande sol och sommarvärme som utlovades idag???
Vädret igår sa det iaf men just nu är det mulet, blåsigt och svinkallt. Ja jag vet att klockan bara är halv åtta, men iaf. Ser inte ljust ut iaf.
Mathias sov faktiskt bra inatt. Han 18,40 igå redan så han vakna 22,30 när jag gick och la mig, då fick han mat å somna om snabbt. sedan vakna han iinte förrens ca 04. Så länge va länge sen han sov. Efter det var vi uppe vid halv sex och sedan gick vi upp hallv sju. Men timmarna på natten där, wow!
mathias verkar vara mkt piggare idag. Snorar knappt, jag därimot känner mg värre, iaf just nu.
Imorrn hoppas vi att vi båda är friska iaf så att vi kan göra nått.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :