Topp tio

Som ni säkert förstår så går det inte så bra för mig på nätterna med bebis.
Och denna natt tog sig utan tvekan in på topp tio av de värsta. Usch, jag vill verkligen sova.
Lilleman var väldigt snorig inatt så antar att det berodde ganska mycket på det för fick köra med nässugen säkert 4 ggr inatt.
Men något besök med bebisar ska vi inte ta hit när det är snorigt, och jag orkar dessutom inte.
Jag hoppas kunna komma ut på promenad nu istället om en stund, får klä på lillen ordentligt och bädda ner han i vagnen.
Fredrik sslutar ju 12 idag som tur är så att han får komma hem å ta över.
Men vi hoppas på att dagen utvecklas åt det bättre hålet!

KOMMENTARER


Godmorgon! Vilken trevlig blogg du har du :)

2011-09-23 // 08:53:47

Hej!

Bra blogg, hur är det med dej idag? :)



Hoppas att du får en fortsatt bra Fredag. kram

2011-09-23 // 10:03:32

Jobbigt när man inte kan sova :(

2011-09-23 // 10:35:33

så bra att ni iaf kan hjälpas åt!

2011-09-23 // 11:10:51
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :