Tisdag

Tisdag betyder i stort sätt samma sak varje vecka.
Men denna morgon kunde vi inte promenara in till stan då det regnade. Det har regnat hela dagen och regnar fortfarande. Skitväder!
Vi ställde iaf bilen vid max å gick upp till öppna förskolan. Där jag alltid tycker det är trevligt med alla mammor och bebisar. Som vanligt begav vi oss vid ca halv tolv för att traska vidare till viktväktarna och spendera 1 timme ungefär där. Gick bra denna vecka med!
Hade efter detta lite dötid och passade då på å använda lite rabattkuponger jag satt inne på. Dumt å inte använda menar jag:)
Köpte 2 st jackor till Matte till hösten nu, sm förhoppningsvis fortfarande kan has i vår, men vi får se. Ett par långbyxor till han fick det bli med.
30% på ena jackan och 25% på den andra gjorde att dessa blev billiga
.
Här en lite finare jacka med mjuk å go fodring
'
Och här en mer vind och vattentät jacka.
Fynd tycker jag:)
Gick efter stan ner til Max för å vänta på att Hanna skulle sluta. Tog en kaffe där och gav Matte mat medans jag utbyte några ack så viktiga ord med Hanna innan vi begav oss hem.
.
Sen jag kom hem har Matte mest gnällt och jag fattar verkligen inte vad det är med han. Han har blivit en riktig gnällspik. Peppar peppar så är han iaf än så länge hyfsat glad när vi är bland folk.
Nu är det snart läggdags för lillen och lite ensamtid för mamma.
Har inhandlat en träningsdvd som jag tänkte se om det är nått å ha å köra hemma.
Nu ska jag ta över min skrikande son.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :