Sjukhuset

Gårdagen och natten var hemsk. Han mådde så dåligt min prins å spydde så galet mkt så det fick bytas allt i sängen. Sovit oroligt också så imorse ringde jag bvc som skickade mig vidare till barnmottagningen på sjukhuset. Berättade för dom va som hänt och fick komma dit på mindre än en timme.
Det är verkligen nått som inte stämmer med lillen men proverna såg iaf bra ut och de undersökningar som gjordes såg ok ut. Så så länge det inte blir värre så får vi stå ut här hemma.
Lite svårt att förklara vad det är med han, mer allt. Har tyckt d va ok innan å att vi fixade det bra. Men efter igår ville jag iaf kolla upp det. Nu fick jag det gjort och vet att det inte är något större fel iaf så känns bra.
Han är ju liksom inte sjuk, utan det är nått annat.
Besöket till Karlstad blev inställt så Karlstad besöket kommer nog hit på måndag istället.
.
Hjärtat sover nu och har gjort det 1 timme drygt. Jag har fått lunch i magen å suttit å gjort nästa veckas matsedel. Kört stenhårt med sånt och tycker det funkar skitbra!
Vet inte hur resten av dagen ser ut, beror på hur pigg lillen e när han vaknar och hur mammig han hade tänkt vara idag om jag hinner få nått gjort.
.
Vill fortfarande gärna ha en blogg.se app på mobilen så att jag kan blogga därifrån, och framför allt ladda upp bilder från mobilen, fixa d nån?!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :