Höst

Dagarna flyter på här hemma. Matte har varit fortsatt förkyld idag å snorat massa, men ändå åt rätt håll.
En liten promenad blev det iaf på förmiddagen för oss.
Fredrik har snickrat hela dagen så vi har fått klara oss själva.
Min duktiga man fixar.
.
Fick reda på att det skulle spelas fotboll borta på vallen här. Damlaget. Har planer på å börja spela igen, inte så seriöst kanske men så mkt jag kan och hinner. hade tänkt börja nu i vinter så att jag är bra igång till nästa vår.
Så packade ner lillen i vagnen och gick dit. Han var dock inget bra fotbollssällskap:P
.
Eller det bästa egentligen kanske, ligger tyst å stilla:)
Strax efter halvtid så gick vi hem, det började bli kallt och eftersom att jag känner av förkyldning jag med så gick jag, vill inte riskera nått. Åkte iväg till konsum å köpte halstabletter och hinkade lite varmt kaffe, vill verkligen inte bli sjuk.
På vägen hem från matchen så såg det ut såhär.
Nu är det höst, på riktigt.
.
.
Lilleman fick ett kvällsbad och somnade nyss som en stock. Hoppas återigen på en bra natt, snart måste den ju komma.
Nu lite kvalitetstid och en stor kopp varmt te tror jag!
Godkväll!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :