Fortsätta..

..Ja redan efter inatt så börjar jag känna att denna vecka inte kommer bli bra.
FY FAN! När ska han börja sova. Jag håller fan på å gå under. Inatt när jag satt där å bara ville gråta så kände jag mig så himla nere och funderade på hur länge jag skull orka.
Extremt lätt irriterad och känner mig arg på Mathias. Jag försöker verkligen å int bli det , för det blir ju inte bäättre och han gör ju ingenting med flit men ibland är det svårt å inte känna ilska när man sitter där mitt i natten för 8 gången 7 natten i rad..
Jag var inställd på att det skulle bli jobbigt att ha barn och att nätterna skulle bli tuffa men som han har hållt på de sista veckorna är mer omänskligt.
Gnäll, gnäll gnäll! Men nu vill jag bara sova. 1 natt skulle räcka, 1 enda natt. Sen skulle jag ha mer ork igen.
.
Jaja, nu är vi uppe iaf å glada. Tur att han e så söt varje morgon alltså. Alltid lika mysigt hur jobbig natten än varit.
Fortfarande förkylda både han å jag, jag behöver ut å röra på mig och släppa loss lite endorfiner, så jag vill bli friiiiisk!
Nu ska jag dricka kaffe så att jag kan börja leva idag.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :