Brrr....

Det blåser och är kallt ute. Detta passar inte riktigt ihop med en förkyld bebis.=(
Tråkigt att det inte går över. Även om det är bättre så är han ändå inte frisk.
Ska nog hålla oss inne idag om jag klarar det. Jag känner mig i stort sätt helt frisk så jag tänkte nog komma ut å röra på mig lite iaf, men d får väl vänta tills Fredrik kommer hem.
.
Just nu önskar jag att Matte vore 3 år och ville sitta under en filt och titta på barnfilmer hela dagen och bara mysa. Meeeen, så vet vi ju alla att det iinte kommer bli:P
Nu sover han men lär vakna när som helst, sen får vi väl se va som händer idag.
Emelie skulle komma hit, men vi får se om hon vågar riskera att bli sjuk bland alla bakterier eller inte, det märks.
.
Drömde för övrigt inatt att jag ställde mig på vågen på vv och hade gått upp 1,8kg. Gah, vilken mardröm..:)
Kan det vara en liten hint på att jag vräkte i mig både d ena å d andra igår?! Drömmen försökte nog ge mig dåligt samvete, och vet ni? Jag tror den lyckades.
Dags å skärpa till sig trots att man e krasslig å bara sitter hemma.
Trots att man bara vill tröstäta i soffan så får man hålla sigifrån. Ingen träning, stillasittande, ätande i soffan är inge bra helt enkelt. Vill röra på mig. Hoppas, hoppas på sen:)
.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :