28/9

Vi klarade inte av att vara inne hela dagen, så till slut så tog vi oss en promenad på en timme. Matte satt vaken som vanligt i vagnen men decka framåt lutad när vi nästan va hemma.
Han låg kvar ute och sov så jag fick tid för å sätta mig ner med en kopp kaffe och njuta.
Sedan när han vaknat fyllde vi upp badkaret och satte oss i bägge två å bubblade.
Matte tycker verkligen det är superskoj å bada ihop.
Vi satt där i lite över en halvtimme tills Fredrik kom hem och kunde ta upp Matte.
Sedan blev det mat och lite fix innan mina målarbrallor åkte på och jag satte igång å måla grundfärg på vedboden.
Nu saknas bara färgen och taket, sen, voila!
.
Nu ska jag faktiskt lägga min fina lilla son som är sååå trött eftersom han inte sovit sedan strax efter 13!
denna sömnvägran på eftermiddagarna ger lite mer gnäll på kvällen, men han blir lätt att söva iaf.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :