27/9

Som jag nyss skrev så finally så kan man få småblogga lite från mobilen f r o m nu. Perfekt tycker jag, speciellt med bilder och dylikt.
Idag har också varit en bra dag med en mkt glad bebis. Dock fortfarande snorig men d har varit bättre idag så vi hoppas på att det är ännu bättre imorrn.
Promenerade med Hanna in till stan, viktväktarna och vidare med lunch på som hemma. Sen traska vi hem igen. Blev mkt lång promenad idag, men jag har inte skött mig matmässigt så vi hoppas det gick jämt ut:)
Tackar Hanna för en trevlig förmiddag!!
Efter det kämpade jag med å få Matte å sova i ca 1 1/2 timme då min övertrötta bebis som är alldeles för nyfiken för å sova när vi är iväg, vägrade somna. Tillslut decka han å sov i över 1 timme. Då passade jag på å göra ett storkok på minestronesoppa. Tror det blev närmare 10 liter soppa, så nu har vi:)
Imorrn hoppas jag att även jag är friskare så att jag kan få ge mig ut å springa. Ska jag klara milen kan vi inte hålla på me sån här uppehåll:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :