19/9

Idag har vi verkligen haft en riktig mysdag.
Hela dagen har vi tillbringat inne. Mycket mys i soffan å vila. Matte har verkligen varit på toppenhumör hela dagen så medans jag hunnit gjort en del annat har han snurrat runt i sin gåstol. Han älskar verkligen sin stol. Jag älskar den också! Enda stället man kan lämna honom i en längre stund själv. Superskönt.
När fredrik kom hem sen snörade jag på mig skorna och sprang igen. Lite längre än förra gången igen.
Funderar på å sätta som mål att ta mig runt 1 mil innan snön kommer och man inte kan springa ute längre.
Kanske högt satt, men har man inte höga mål så kommer man ingenstans i livet:)
.
Imorrn väntas återigen tisdagsrutinerna. Babycafé och viktväktarna.
Nu närmast är det lite mys, melon och tv, idol tror jag bestämt!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :