Mammagris

Gårdagen tillbringade jag med rebecka och angelica. Promenad å fika å massa trevligt snack.
Alltid lika kul å trevligt att vara med sin nära och kära!
På kvällen skulle jag in en sväng till Västervik för å hälsa på Vewe och Christian och få kika på deras hus.
Jag lämnade Mathias hemma och testade för första gången att nån annan än jag å fredrik skulle lägga honom.
Jag åklte strax före sex och strax före åtta ringer min telefon och jag hör mamma i telefonen, men mest en skrikande bebis.
Det gick alltså inte jättebra. Problem att få i han gröt, svårt å få på pyjamas, sen fått han å sova ca en timme innan han vakna och skrek hysteriskt i ca 30 min innan jag kom hem.
Stackars liten, undrade vart mamma va.... .
Men mammas kommentar i telefon va ungefär såhär: "Jag har haft 3 barn, men aldrig hört någon skrika såhär"
Haha, nä, that´s my baby...
Nu är det bevisat att det inte funkar ännu iaf att lämna denna extrema mammagris.
God morgon!

KOMMENTARER


I agree with you - to have a good rest with your relatives is great!

2011-10-26 // 08:27:03
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :