Ensamtid? Nehe

Fredrik är iväg på hockey så jag tänkte att jag skulle få en lång härlig kväll med ensamtid.
Men icke. istället för å somna som vanligt runt sju så fick jag precis nu ner knatten i sängen efter en himla massa skrik. Så så gick det med den ensamtiden.=/
Nu e jag för trött för å göra nått så nu sjunker jag bara ner i soffan å myser tills karln kommer hem igen.
Imorrn är det fullt upp hela dagen, och imorrn är det jag som ska lägga mig under nålen igen. Längesen nu och jag har väntat länge men nu blir det av. Bild kommer.
Öppna förskolan, viktväktarna och Fredriks födelsedag är det också.
Nu ska jag myyyyysa under filten all alone.
Tyst, mörkt och stilla, not every day!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :