24/10

Efter 2 bra nätter så tar vi en riktigt dålig.
jag kunde verkligen inte lägga honom i sin säng igår överhuvud taget.
Så för första gången någonsin så sov han bredvid mig hela natten med tutten i mun hela natten (ajaj)
Men vi gjorde vårt bästa för å inte störa de som skulle upp å jobba. Hoppas dom kunde sova.

Här är Matte igår när vi bada:)
Lek på filten
.
Och nu sitter han å morgonmyser med moster Jossan...
.
Idag kommer Rebecka och Angelica hit till ankarsrum en sväng. Sen åker jag en sväng å hälsar på Vewe ikväll. Får se om jag kommer ta med mig Mathias eller om jag chansar på å lämna han hemma.
Blir nog en bra dag!

KOMMENTARER


They are real friends as I see from this photo!

2011-10-26 // 08:28:02
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :