23/10

Det var en mkt trevlig dag med min kära vänner igår.
Mat, prat, fika, tjatter, mat och ännu mer skvaller. Precis så som man vill ha det med sina kära.
matte var så himla go hela dagen. Kunde inte önskat bättre.
Natten har även den varit bra och även idag har han varit toppen.
Jag tror att vi får flytta till Småland, han känner sig nog helt enkelt mer hemma här:)
.
Idag har d varit lugnt med promenad och besök av mormor.
Just nu sitter jag med spykänsla i halsen och lite halvskakis efter att ha varit med pappa å testat å göra ett test på brandstationen på löpband.
Jag klarade det inte riktigt men jag va närmre än jag trott iaf och vore det allvar skulle jag nog pina igenom det.
Får se om jag kan få testa en gång till i veckan nu när "jag vet hur man gör":P
.
Nu väntar dusch, kaffe å bad av lillen. sedan borde moster Jossan komma hit.

KOMMENTARER


As I see it was really good time for you!

2011-10-26 // 08:25:05
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :