Vågar jag?

Vågar jag tro att min amningstid är över?
4 nätter/dygn i rad nu som jag inte ammat.
Och det går ju toppen. Jag menar, vad är det som skulle göra att jag skulle amma nu när vi vet att det funkar lika bra, om inte bättre, utan?
Nä jag tror att jag säger det.
Jag har nu officiellt slutat amma!
HEJ VINFLASKAN ;) haha
Jag hoppas även att Mathias nya rutiner håller i sig. Han somnar som han ska på kvällen, vaknar endast 1 gång å äter å sedan vaknar runt sju oftast.
Nu idag väckte katten oss strax efter sex så då va d bara att gå upp.
.
Igår va vi på HLR utb för barn. Inte direkt skoj, men d känns som om det är något man ska gå bara. Farmor va barnvakt och det gick ganska bra. Stora problemet är väl bara att han vägrar äta med nån annan än mig å Fredrik, så nån gröt blev d inte.
.
Idag vet jag exakt va jag ska göra varenda sekund så att denna dag kommer gå undan.
Ska vara på baggängen redan 8,30. Sedan direkt ner till stan å babycafe.
Lunch, promenad å va d nu kan bli medd Ia och Lova.
Så ser förmiddagen ut iaf.
Nu känner jag en konstig doft som sprider sig här inne ifrån den lilla, dags att ta tag i det.
Trevlig dag.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :