Tisdag

Promenad till stan och in på öppna. Där va det fullt med folk idag. Trevligt folk! Jag gillar verkligen stämningen som är där, alla är så trevliga!
Alla pratar med alla och ingen är "mer värd än nån annan".
Jag tycker nog om dom allihopa!
Å jag gillar ännu mer dessa djupa diskussioner vi finner ibland:)
Vi gick därifrån vid halv tolv ca jag å Ia och vidare ner till stan för lunch.
Men det var fler som tänkte som vi, och alla till samma ställe. Vi satt ett 10-tal mammor med barnvagnar på samma ställe:)
Såg nog ganska roligt ut.
Både Lova och Mathias sov, så vi fick äta ifred. En stund iaf.
Myser i sin mjuka härliga åkpåse..
Sen vakna Lova
Sötunge!
.
Matte har fått låna en Bumbo av Lova.
Och den passade perfekt att sitta i på bussen på vägen hem:)
Och framför tv:n
.
Nu slumrar lilleman och jag tar mig en kopp kaffe i lugn och ro.
Kvällen bjuder på bra tv, så det längtar jag efter nu.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :