Tidig morgon

Ja det är ju inte så konstigt att det blev tidigt idag.
Matte somna nämligen strax före sex igår så idag var det uppstigning strax efter fem.
Men vi gar vilat en stund i soffan å druckit kaffe nu så nu är vi på banan igen:)
Dagen bjuder på ingenting än så länge. Har inga planer alls. Funderar  på å sätta mig i bilen å åka till örebro, vill till åhlens. Kanske dumt å åka bara därför men då har jag ju nått å göra me.
men än så länge vet jag inte om jag vågar ge mig ut på vägarna, det är ju storm ute.
Både Fredrik å jag har vaknar flera gånger inatt av all regn å blåst.
men varmt e d, +8 grader kl 5 på morgonen den 25 november. Helt sjukt!
.
Korten då? Ja d verkar som om vi är överens i stort sätt. Nr 2 och nr 4 blir det!
Tack för åsikterna och fortsätt gärna att kommentera, det e skoj=)
.
Imorrn ska Fredrik ut å ränna, så jag ska sitta själv. Det kommer nog bli skönt, i TVÅ timmar kanske, sen kommer jag vara uttråkad.
Så är det någon som inte har nått för sig så välkommen hit:)
.
Nu säger jag å världens finaste bebis, God morgon!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :